Program dla serwisantów

Nasz system wspiera zarządzanie zespołem pracowników terenowych. Docelowymi odbiorcami systemu są podmioty prowadzące serwis i obsługę urządzeń technicznych w rozproszonych geograficznie lokalizacjach.

Korzyści W PROGRAMIE DLA SERWISANTÓW

Korzyści W PROGRAMIE DLA SERWISANTÓW
  • Automatyczne tworzenie zadań do wykonania przez serwisantów (przy wykorzystaniu szablonów zadań)
  • Skrócenie czasu planowania przez automatyczne naniesienie zadań serwisowych na harmonogram oraz optymalizację tras
  • Zwiększenie efektywności wykorzystania czasu pracy serwisanta poprzez optymalny podział na regiony i przydział do klientów, w wyniku czego następuje możliwie jak największa redukcja czasu, jaką spędza pracownik w podróży
  • Podział na regiony uwzględnia kwalifikacje i posiadane uprawnienia pracowników
  • Zwiększenie efektywności przeprowadzanych prac serwisowych poprzez komunikację on-line z planistą
  • Możliwość przeprowadzenia na miejscu ankiety z klientem oraz automatyczne przesłanie jej wyników do serwera

Zobacz wszystkie funkcjonalności systemu Skylogic

MODUŁY FUNKCJONALNE

MODUŁY FUNKCJONALNE

1.Rejestracja zleceń

1.Rejestracja zleceń
  • Import z systemów ERP/WMS
  • Automatyzacja prac przy wpisywaniu zleceń
  • Ustalanie reguł czasowych
  • Import z szablonu zadań

4.Monitorowanie realizacji zleceń

4.Monitorowanie realizacji zleceń
  • Informacja o problemach w realizacji tras
  • Śledzenie przejazdów
  • Monitorowanie stanu realizacji tras przez serwisantów (urządzenie mobilne)
  • GPS i aktualna pozycja pojazdu

2.Planowanie i optymalizacja

2.Planowanie i optymalizacja
  • Wizualizacja na mapie punktów lub obsługiwanych urządzeń
  • Krótki czas planowania
  • Optymalizacja harmonogramu
  • Automatyczny przydział serwisantów do zadań
  • Optymalizacja kosztów tras

5.Komunikacja mobilna z serwisantem

5.Komunikacja mobilna z serwisantem
  • Wysyłanie na urządzenie mobilne listy tras czynności do wykonania
  • Wysłanie informacji o wykonaniu dodatkowych czynności u Klienta (np. ankiety)
  • Nawigacja Google z urządzenia mobilnego do Klientów
  • Możliwość zapisywania i przesyłania do serwera uwag dodatkowych dotyczących Klienta

3.Harmonogramowanie zadań

3.Harmonogramowanie zadań
  • Tworzenie terminarza wizyt dla każdego z klientów
  • Przydział klientów do pracowników
  • Optymalizacja harmonogramu

6.Rozliczenie i analizy

6.Rozliczenie i analizy
  • Szybkie tworzenie raportów
  • Automatyczne potwierdzanie realizacji zleceń
  • Terminowość zwrotu dokumentów
  • Szybka analiza czasów procesów

Bądź na bieżąco

Bądź na bieżąco

© 2017 Benson Consultants. All Rights Reserved.