
Inżynieria finansowa
- zbudować model finansowy firmy,
- dokonać symulacji zachowania finansów przedsiębiorstwa pod wpływem zmian różnych czynników,
- zbadać na jakie zmiany jest najbardziej wrażliwa nasza firma i w jakim stopniu,
- zweryfikować w jaki sposób różne decyzje biznesowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa (lub inne mierniki sukcesu firmy),
- sprawdzić ile będzie warte przedsiębiorstwo w zależności od wybranych działań.


Inżynieria finansowa

- zbudować model finansowy firmy,
- dokonać symulacji zachowania finansów przedsiębiorstwa pod wpływem zmian różnych czynników,
- zbadać na jakie zmiany jest najbardziej wrażliwa nasza firma i w jakim stopniu,
- zweryfikować w jaki sposób różne decyzje biznesowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa (lub inne mierniki sukcesu firmy),
- sprawdzić ile będzie warte przedsiębiorstwo w zależności od wybranych działań.

Inżynieria finansowa

-
zbudować model finansowy firmy,
-
dokonać symulacji zachowania finansów przedsiębiorstwa pod wpływem zmian różnych czynników,
-
zbadać na jakie zmiany jest najbardziej wrażliwa nasza firma i w jakim stopniu,
-
zweryfikować w jaki sposób różne decyzje biznesowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa (lub inne mierniki sukcesu firmy),
-
sprawdzić ile będzie warte przedsiębiorstwo w zależności od wybranych działań.



Innowacje produktowe
Pytając Klientów co wyróżnia ich ofertę i co sprawia, że jest ona konkurencyjna na tle innych, bardzo często słyszymy: „Dobra jakość za rozsądną cenę”. Jeśli jednak oferta wszystkich firm w branży jest postrzegana przez nabywców podobnie, wówczas jedynym czynnikiem konkurencyjności staje się cena.
Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy popracować nad ofertą produktową i jej postrzeganiem przez Klientów. W tym celu:
- analizujemy czynniki, którymi firmy konkurują w branży,
- przyglądamy się jak nabywcy postrzegają naszego Klienta na tle branży,
- rozpatrujemy co stanowi prawdziwą wartość dla nabywców,
- zmieniamy ofertę tak, by różniła się od tego co oferuje rynek, dzięki czemu wprowadzamy nowe czynniki konkurencyjności, bazując na strategii błękitnych oceanów.

Innowacje produktowe

Pytając Klientów co wyróżnia ich ofertę i co sprawia, że jest ona konkurencyjna na tle innych, bardzo często słyszymy: „Dobra jakość za rozsądną cenę”. Jeśli jednak oferta wszystkich firm w branży jest postrzegana przez nabywców podobnie, wówczas jedynym czynnikiem konkurencyjności staje się cena.
Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy popracować nad ofertą produktową i jej postrzeganiem przez Klientów. W tym celu:
- analizujemy czynniki, którymi firmy konkurują w branży,
- przyglądamy się jak nabywcy postrzegają naszego Klienta na tle branży,
- rozpatrujemy co stanowi prawdziwą wartość dla nabywców,
- zmieniamy ofertę tak, by różniła się od tego co oferuje rynek, dzięki czemu wprowadzamy nowe czynniki konkurencyjności, bazując na strategii błękitnych oceanów.

Innowacje produktowe

Pytając Klientów co wyróżnia ich ofertę i co sprawia, że jest ona konkurencyjna na tle innych, bardzo często słyszymy: „Dobra jakość za rozsądną cenę”. Jeśli jednak oferta wszystkich firm w branży jest postrzegana przez nabywców podobnie, wówczas jedynym czynnikiem konkurencyjności staje się cena.
Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy popracować nad ofertą produktową i jej postrzeganiem przez Klientów. W tym celu:
- analizujemy czynniki, którymi firmy konkurują w branży,
- przyglądamy się jak nabywcy postrzegają naszego Klienta na tle branży,
- rozpatrujemy co stanowi prawdziwą wartość dla nabywców,
- zmieniamy ofertę tak, by różniła się od tego co oferuje rynek, dzięki czemu wprowadzamy nowe czynniki konkurencyjności, bazując na strategii błękitnych oceanów.


Zmiana modelu biznesu
- uczą jak narysować własny modelu biznesu,
- prezentują znane schematy modeli biznesowych, które odniosły sukces (Apple, Google, …),
- pokazują w jaki sposób zastosować poznane schematy na własnym podwórku,
- pokazują jak oceniać wypracowane rozwiązania,
- pozwalają zarabiać w inny sposób niż czyni to konkurencja.


Zmiana modelu biznesu

- uczą jak narysować własny modelu biznesu,
- prezentują znane schematy modeli biznesowych, które odniosły sukces (Apple, Google, …),
- pokazują w jaki sposób zastosować poznane schematy na własnym podwórku,
- pokazują jak oceniać wypracowane rozwiązania,
- pozwalają zarabiać w inny sposób niż czyni to konkurencja.

Zmiana modelu biznesu

- uczą jak narysować własny modelu biznesu,
- prezentują znane schematy modeli biznesowych, które odniosły sukces (Apple, Google, …),
- pokazują w jaki sposób zastosować poznane schematy na własnym podwórku,
- pokazują jak oceniać wypracowane rozwiązania,
- pozwalają zarabiać w inny sposób niż czyni to konkurencja.
