• Planowanie strategiczne

    Planowanie strategiczne

    Lokalizacja magazynów
    Optymalizacja geografii dostaw
    Wyznaczanie liczby pojazdów
    Tworzenie obszarów dystrybucyjnych​​​
    ​​​Analizy przestrzenne​​​
    Scenariusze dostaw i harmonogramy
    Wizualizacje
    Analityka szans sprzedażowych


  • Zarządzanie transportem

    Zarządzanie transportem

    Optymalizacja tras
    ​Pełna obsługa zleceń
    Modelowanie struktury logistycznej
    ​​​​​​ Zarządzanie flotą i GPS
    Rozliczenia
    Portal komunikacyjny​​​
    Analityka i KPI
    Mapy cyfrowe
    SMS-owe systemy informacyjne
    Mobilne zarządzanie kierowcą
  • Zarządzanie handlowcami

    Zarządzanie handlowcami

    Optymalizacja tras handlowców
    Zarządzanie regionami i handlowcami
    Zdalne zarządzanie zadaniami
    Mapy cyfrowe​​​
    GPS​​​





  • Zarządzanie serwisantami

    Zarządzanie serwisantami

    Harmonogramowanie zadań
    ​Optymalizacja tras serwisantów
    Komunikacja mobilna z serwisantem​​​​​​
    Mapy cyfrowe​​​
    GPS​​​
    Przydział serwisantów do zadań




  • 1
     
 
Modelowanie finansowe strategii (warsztat – 2 dni)
Efektem szkolenia będzie wykonanie modelu finansowego własnego przedsiębiorstwa i jego analiza pod kątem wrażliwości na wprowadzane zmiany (w kosztach, przychodach, stawkach podatku, strukturze kapitału) jak również perspektywy maksymalizacji jego wartości dla właścicieli. Opracowany model finansowy jest również narzędziem do przeprowadzania symulacji wyników, które może przynieść realizacja strategii. Słuchacze przed szkoleniem proszeni są o przygotowanie danych finansowych oraz rynkowych, które będą następnie wykorzystywane na warsztatach.
     
 
Innowacje produktowe (warsztat – 2 dni)
Celem szkolenia jest przemodelowanie oferty przedsiębiorstwa w taki sposób by korespondowała z prawdziwymi potrzebami klientów jak również wyróżniała się od tego co oferuje rynek. Słuchacze przed szkoleniem proszeni są o przygotowanie danych dotyczących własnej oferty oraz oferty konkurencji, które będą następnie wykorzystywane na warsztatach.
     
 
Tworzenie wygrywających modeli biznesowych (warsztat – 2 dni)
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z metodami, które pomogą im zmienić zasady gry na rynku. Uczymy tworzenia wizji i projektu innowacyjnego modelu biznesowego. Pokażemy w jaki sposób wyjść poza utarte schematy. Przeanalizujemy w jaki sposób nowo opracowane modele wpisują się  w krajobraz konkurencyjny. Odkryjemy twój biznes na nowo.
   

 


pozyczka online