• Planowanie strategiczne

    Planowanie strategiczne

    Lokalizacja magazynów
    Optymalizacja geografii dostaw
    Wyznaczanie liczby pojazdów
    Tworzenie obszarów dystrybucyjnych​​​
    ​​​Analizy przestrzenne​​​
    Scenariusze dostaw i harmonogramy
    Wizualizacje
    Analityka szans sprzedażowych


  • Zarządzanie transportem

    Zarządzanie transportem

    Optymalizacja tras
    ​Pełna obsługa zleceń
    Modelowanie struktury logistycznej
    ​​​​​​ Zarządzanie flotą i GPS
    Rozliczenia
    Portal komunikacyjny​​​
    Analityka i KPI
    Mapy cyfrowe
    SMS-owe systemy informacyjne
    Mobilne zarządzanie kierowcą
  • Zarządzanie handlowcami

    Zarządzanie handlowcami

    Optymalizacja tras handlowców
    Zarządzanie regionami i handlowcami
    Zdalne zarządzanie zadaniami
    Mapy cyfrowe​​​
    GPS​​​





  • Zarządzanie serwisantami

    Zarządzanie serwisantami

    Harmonogramowanie zadań
    ​Optymalizacja tras serwisantów
    Komunikacja mobilna z serwisantem​​​​​​
    Mapy cyfrowe​​​
    GPS​​​
    Przydział serwisantów do zadań




  • 1
     
  • obsługa spedycji krajowej i międzynarodowej,
  • obsługa zleceń: FTL krajowe, FTL międzynarodowe, Drobnicowe, Częściowe (PTL), Transportowe, Spedycyjne, inne definiowalne przez użytkownika,
  • statusy na poziomie tras, zleceń, paczek, faktur, listów paletowych,
  • mechanizmy kontroli danych teleadresowych:
    • eliminacja zdublowanych adresów poprzez określenie jednoznacznego klucza (wyszukiwanie po nr, nazwie, ulicy, miejscowości, kraju),
    • inteligentna zamiana adresu w zleceniu na adres już istniejący w bazie danych,
    • automatyczna zamiana nazwy błędnej miejscowości wg jednego z 3 kluczy : z kodem / bez kodu / wyjątek,
  • mechanizm wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku podania błędnego adresu,
  • mechanizm alterowania o błędnych kodach pocztowych / miejscowościach,
  • rejestry kontrahentów:
    • zleceniodawcy,
    • odbiorcy/nadawcy, płatnicy, przewoźnicy, oddziały, huby),
  • geolokalizacja kontrahentów,
  • baza pojazdów i kierowców,
  • brak ograniczeń co do ilości wprowadzanych kontrahentów,
  • różne mechanizmy planowania:
    • planer ręczny (w którym logistyk widzi listę niezaplanowanych zleceń, listę utworzonych przejazdów. Planowanie polega na dodaniu do przejazdu zlecenia). Ręczne wyznaczanie trasy na mapie zintegrowanej z systemem za pomocą funkcji drug&drop.
    • planer ręczny na mapie (zlecenia są wyświetlane na mapie jako punkty dostawy. Logistyk za pomocą myszki przeciąga zlecenia na nowy lub już istniejący przejazd, a następnie nadaje im kolejność realizacji).
    • generator stałych tras na bazie zdefiniowanych szablonów tras (możliwość dynamicznej zmiany tras w stosunku do zakładanych szablonów z automatycznym wybór nowego szablonu).
  • przydzielanie zleceń z uwzględnieniem wyposażenia pojazdów, polis OCP, ADR, kredytu kupieckiego przewoźnika i kwalifikacji przewoźnika i kierowcy,
  • wizualizacja tras na mapie,
  • szybkie wyznaczanie trasy,
  • automatyczne obliczanie długości trasy,
  • harmonogramy dostępności kierowców i pojazdów,
  • podstawowe wydruki:
    • Listy przewozowe,
    • Zbiorczy list przewozowy,
    • Zlecenie transportowe dla przewoźnika/podwykonawcy,
    • CMR,
    • Wykaz wyjazdów,
    • wydruk mapy dla kierowcy z zaplanowaną trasą,
  • możliwość załączania dokumentów elektronicznych do zlecenia i trasy,
  • C.O.D, P.U.D, przesyłki celne i ADR,
  • rozliczenie zrealizowanych tras (zlecenia, ładunki),
  • zarządzanie jakością usług i monitorowanie miejsc powstawania błędów,
  • monitorowanie statusu realizacji zleceń – T&T,
  • proaktywny Track&Trace (T&T).
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powrót

 


pozyczka online